5.9.11

MAMA, life had just begun...

Ποσα πραγματα μπορει να κανει καποιος μεσα σε μια μερα; Μετα το σημερινο μπορω με ευκολια να απαντησω πολλα! Eιχαμε δωσει συναντηση στους αμπελοκηπους στις 12 και συναντηθηκαμε στο συνταγμα στις 2 και ολα αυτα γινοντουσαν κατω απο τον, υπερβολικα καυτο για τον σεπτεμβριο, ηλιο.
Για αλλη μια φορα χαζευα μαζι με τους φιλους μου τα ρουχα στo h&m οπου ανακαλυψα μια μπλουζα με την βρετανικη σημαια και το γνωστο ροκ συγκροτημα the who.
Ειναι οτι χρειαζομαι για τα πρωινα στο σχολειο. Το πρωι ειναι η χειροτερη ωρα για να ντυθεις. Τουλαχιστον για μενα.Ποτε δεν ειχα ορεξη να σκεφτω τι θα βαλω το πρωι.Μα καλα ποιος εχει τετοια ορεξη πρωινιατικα; Καλα καλα δεν βλεπω μπροστα μου....αν με ξερατε εδω θα γελουσατε διοτι με 3βαθμους μυωπια ουτε το πρωι βλεπεις,ουτε το μεσημερι,ουτε το βραδυ.

Ολο το καλοκαιρι αναρωτιομουν αν θα ηταν ωραιο να αποκτουσα τα δικα μου creepers και το δικο μου micro dermal.Mεχρι που το πηρα αποφαση,μπηκα στο e-bay,βρηκα κατι παρομοια με creepers(λεμε τωρα) και τα αγορασα. Μεσα στην εβδομαδα θα φτασουν στα χερια μου και οφειλω να σας ομολογησω πως εχω αγωνια (not). Ο φιλος μου ο μ. μου ειπε πως κατι τετοια παρομοια εχει και η γιαγια του.Ειναι περιεργα δεν λεω, ομως κατι μου λεει πως με το σωστο styling θα ειναι kawaii.....ή εστω ωραια.



Σημερα ειναι και τα γενεθλια του τρομερου Frieddie Mercury και σας αφιερωνω το bohemian rhapsody και συγκεκριμενα το σημειο 2:05 εως 3:10.  


                                         η ακομη καλυτερα αυτη τη version που την αγαπω


Goodbye, everybody, I've got to go,
Gotta leave you all behind and face the truth
If I'm not back again this time tomorrow,
Carry on, carry on as if nothing really matters.
-φιλικα, g.

No comments:

Post a Comment