22.9.11

θα πρεπει να ειναι τρελος

περασαν και 4 μερες χωρις post ;
το αστειο κομματι της υποθεσης ειναι πως ελεγα καθε μερα στον εαυτο μου "μπες και γραψε,βρες λιγο χρονο,αφου το αγαπας αυτο το μπλογκ".
βεβαια, μεσα σε αυτες τις 4 μερες περασαν πολλες ιδεες απο το μυαλο μου για επερχομενα posts ή επερχομενα δεινα (χιχιχι)...οπως θελετε πειτε το.

ενα αλλο κακο ειναι πως σπανια καταφερνω να βρισκομαι 1η ωρα στο σχολειο. Δεν την μπορω την 1η ωρα και το χειροτερο; δεν μπορω το του ελληνικου δημοσιου σχολικου...too bad.
παλι καλα εχω και θυμαμαι το ξενυχτι του σαββατου που μαζι με φιλους καναμε οτι δεν επρεπε να κανουμε (το αγαπημενο μου)...δικαιολογουμαι,γιορταζα τα γενεθλια μου αν και ηταν στις 15 σεπτεμβριου.

Η αιτια που αγαπησα την μοδα ισως ειναι η ζεβρε μου ζωνη...νομιζω απο εκει ξεκινησαν ολα, οταν την γνωρισα.


Ηταν ομορφη...ακομη ειναι. ηταν σε ενα υπογειο μαγαζακι κρεμασμενη μαζι με αλλες 30αρια ζωνες. Το παιχνιδι ηταν να διαλεξεις την σωστη...ναι,ναι αυτο ειχες μονο να κανεις, την σωστη επιλογη. Την ειδα και την αγορασα αμεσως. Στον γυρισμο βεβαια, οταν εξηγησα στην φιλη μου τις σκεψεις μου, με ρωτησε πως ξερω οτι ειναι αυτη ειναι η σωστη και οχι καποια απο τις αλλες, και γιατι αυτοματα λεγοντας την σωστη οι αλλες θεωρουνται λαθος; δεν της απαντησα, αυτη ηταν η σωστη, απλως το 'ξερα.












το jean + leggings = jeggings (αστειο ε; οχι!) απο pull n' bear
το t-shirt δεν ειναι t-shirt αλλα φανελα, υποθετω μινερβα. 
και τα αξεσουαρ...


η ζωνη απο τον ναο μου και το κολιε μου το εκανε δωρο η συμπαθεστατη ιδιοκτητρια του thrift store της γειτονιας μου.

αυριο υποσχομαι (δεν πρεπει να υποσχομαι, δεν μπορω να τηρησω υποσχεσεις :| )
πως θα εχω καινουργιο post...ως τοτε να ειστε καλα.




-φιλικα, g.

5 comments:

  1. Sorry που δεν σου απάντησα στα σχόλια, τώρα άνοιξα υπολογιστή και κάθομαι να διαβάσω τα νέα posts... Η ζώνη είναι υπέροχη :) Εγώ δεν θυμάμαι πως ξεκίνησα να ασχολούμαι με αυτά, υποθέτω γιατί έβλεπα στο δρόμο κακοντυμένες κοπέλες και έφριττα :P η αγάπη μου για τις τσάντες πάντως οφείλεται σίγουρα στις Lollipops <3 <3 <3

    ReplyDelete
  2. @Emelia προφανως και δεν πειραζει :p

    ReplyDelete
  3. oxi mono epikoinwneis me zwnes, alla grafeis kai wraia... lew na se erwteutw esena kai to blog sou :)
    filia mikro mou
    xx

    ReplyDelete
  4. @Y σε ευχαριστω, το εκτιμω.

    *βασικα μεταξυ μας, η ζωνη εκανε την πρωτη κινηση και εγω ανταποκριθηκα ^.^

    ReplyDelete
  5. borei na einai ke ligo arga[alla twra anakalipca to blg cu] prepei omwc na rwticw, thrift store stin a9ina? pu? o.o
    wraio blog btw *.*

    ReplyDelete